maandag 24 oktober 2016

Catch as cache can

Ja, dit is een variant op catch as catch can. Ooit bekend van het show-worstelen van de WWF (world wrestling federation). En dat heeft niets met die pandabeer te maken.

Zoals jij wellicht weet is geocaching mijn nieuwste hobby/passie. Dat heeft mij helaas nog weinig gevonden "schatten" opgeleverd maar ... ik zie nog eens wat. Zie onderstaande foto's!

Vanmiddag ben ik gaan speuren in de omgeving van het Sterrenbos. Maar ... ik vond er al bij mijn eerste locatie mijn Waterloo. (Let op: dit is een hint!)

Ik liep wat tussen de bomen af en toe omlaag kijkend. Links én rechts zoekend. Dan weer omhoog kijkend. Op een bepaald moment zag ik iets in een boom. Meteen 1 foto gemaakt.

Vervolgens een stukje om de boom heen gelopen voor een goede positie om een 2e foto te maken.

Zo'n nestkastje is al eerder een prima verstopplaats gebleken! Ik kon er echter niet bij (geen ladder mee). Ik weet dus niet of dit inderdaad de gezochte 1e locatie is.

Op weg naar de 2e locatie kwam ik langs dit kunstwerk.
 
Of het een speciale betekenis heeft weet ik niet. Noch is de reden van het plaatsen / aanleggen mij bekend. Maar mooi vind ik het wel. Je zou er zo een Halloween-feest gaan vieren! Zou zo maar kunnen dat de bar (hint!) die hier vlakbij zit zoiets organiseert. 

De tweede locatie is in het stukje natuur dat Sterrenbos wordt genoemd.
Ik zou hier een kopje thee (hint) kunnen vinden? Nou, ik heb gezocht. En ook daar een nestkastje gevonden. Uit gedegen onderzoek bleek dat in dit kastje op het moment dat ik hier aan het speuren was geen cache verborgen zat. Verwijderd of heeft zich daar nooit de cache bevonden? Ik weet het niet.

Op weg naar huis passeerde ik een fraai bouwsel waar ik diverse foto's van heb gemaakt.

Prachtig, toch!?!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten