vrijdag 28 oktober 2016

Speuren, speuren ...

Vandaag gezocht naar caches op drie locaties:

  1. De Toekomst (Taco Mesdagplein) 
  2. Der Aa-kerk (A-kerkhof) 
  3. Turfsingel (Turfsingel) 
  • De Toekomst is een voormalige bakkerij. Zij hebben daar in de loop van de jaren het een en ander verbouwd. Ook heeft het terrein een andere bestemming gekregen: kinderopvang. Midden op het terrein staat een kunstwerk (ijsberg). Van een man begreep ik dat de cache onder het kunstwerk lag. Ik heb op mijn knieën gelegen, mijn hand in het gat gestoken maar niets gevonden. 
  • Der Aa-kerk. Na de Martinitoren is dat denk ik wel de meest bekende toren van Grunn'n. Vlak naast de ingang is de cache verstopt onder een steen. Het is een klein kokertje.
    De logrol is dan ook redelijk "klein". 
  • Turfsingel. Een heel bijzondere plek om de cache te verstoppen (onder een glazen kubus).
    De cache zelf is ook redelijk uniek (een glazen potje). 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen