donderdag 13 oktober 2016

Televizier-ring

Winnaars:

  • Humberto Tan = presentator
  • Pip Pellens (Ik zou gekozen hebben voor Gwen van Poorten. Vind zelfs Phillipe Geubels leuker!) = talent 
  • Chantal Janzen (Mijn stem zou gaan naar Floortje Dessing.) = presentatrice 
  • Thom Hoffman (Ik koos voor Victor Reinier.) = tv-acteur 
  • Paul's puber kookshow (Ik ken het programma niet maar lijkt mij een goede keuze. Op basis van wat ik weet van de programma's had ik gekozen voor Puberruil (Enige programma dat ik ken.). Blij dat Brugklas niet heeft gewonnen! Acteurs/actrices van 23 jaar kinderen van 14 laten spelen is te triest voor woorden! Neem het programma op met échte brugklassers!) = kinderprogramma 
  • Angela Schijf (Heel blij mee! De andere kandidates zijn overigens ook geweldige actrices. Geen prijs voor haar tv-partner 'Floris Wolfs' maar dus wel voor 'Eva van Dongen'.) = tv-actrice
  • Floortje (Prima keuze! 64% van de stemmen. Dat is met overmacht.) = tv-programma

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen