vrijdag 4 november 2016

Geen SPAT veranderd, kerk & duiventil geen fijne plekken voor ons

Vandaag diverse cachelocaties bezocht. Drie in mijn eentje, twee samen met een vriendin. De buit? Wisselend succes! Heb er geen foto's van kunnen maken. Geheugen vol. (Blijkt dat verwijderde foto's nog wél geheugen in beslag nemen.)

  1. Jaren '80 nostalgie (na iedere boom afgesnuffeld te hebben (ik leek wel een hond?) vond ik de cache in een holte van een boom. Grappig dat er op de cache staat dat 'ie houdbaar is tot januari 2018! 
  2. Groninger museum (opnieuw niet gevonden, helaas!) 
  3. S.P.A.T.: hier was ik al zeker 4x eerder geweest. Bij de vorige pogingen had ik ook het hek bekeken en betast. Nu ook weer. Dit keer was er een vriendelijke medewerker (rookpauze) die mij, terwijl hij mij zag voelen, zei dat 'ie toch écht in het hek zat. Onder de dop. Nóg maar eens voelen. Na flink wrikken ging het deksel van de schat. Mooi verstopt! Wat ik mij bij het schrijven van dit verslag afvraag: S.P.A.T. = Spoorweg Politie Arrestatie Team? 
  4. Jeruzalemkerk: we vonden geen duivel. We vonden ook geen ketting. Wel prikkeldraad maar nergens vonden wij de cache. We zagen nog een borstel in de tuin maar ook daar lag de cache niet. Het was al bijna donker. Misschien probeer ik / proberen wij het nog eens bij daglicht. Óf zou er een andere reden zijn dat de zoektocht niet succesvol verliep? Is de "here?" niet met ons? Hadden wij meer moeten bidden? (Wat ik nooit doe, en volgens mij die vriendin ook niet.)
  5. Duiventil: we hebben bij de poten van de watertoren gezocht. Niets gevonden. We hebben medewerksters gevraagd: geen van de vriendelijke dames wist wat een cache is. We hebben beide ingangen geïnspecteerd: helaas zonder succes! Nu lijkt het er op dat we op een heel verkeerde locatie hebben gezocht. We zijn namelijk niet bij het Reformatorisch gasthuis geweest! Bij een volgende poging is het slimmer om bij daglicht te gaan zoeken. Of zou de beschermheilige van de duiven ons tegen hebben gewerkt? Dat zij iemand die duiven 'ratten van de lucht' noemt min of meer tegenwerken? Kwestie van karma? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten