maandag 7 november 2016

Sterrenmuntthee 2

Op 24 oktober jl. was ik op zoek gegaan naar een cache aan de Waterloolaan en een cache in het Sterrebos. (Zie hier het verslag van dat avontuur.)

Toen zonder succes. Wel leverde het een aantal mooie foto's op.

Het afgelopen weekend (gisteren en eergisteren) had ik van een mede-cacher een paar berichten ontvangen met tekst en uitleg. Vanmiddag, ondanks het wat slechte weer, er op uit. 

Dit keer had ik veel meer geluk. 

Het was, ondanks de informatie, nog best moeilijk om de cache te vinden. Ik heb veel moeten snuffelen. En toch ook een hoop blad e.d. moeten weghalen. Maar ... arbeid loont. ;) 

Op de foto zie je de cache (en als je goed kijkt ook de beschutting). In dit kokertje (bellen blazen?) een paar papiertjes om te loggen. Naam, datum en tijdstip genoteerd en weer een vondst aan mijn lijst toegevoegd. 

Hopelijk is het morgen een beetje mooi weer zodat ik dan een paar locaties kan bezoeken!

Heb mezelf, voor ik dit verslagje ging schrijven, al opgewarmd met 20 kruidenthee (nee, geen 20 kopjes!). Neem zo nog een kop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten