zaterdag 5 november 2016

TB hotel @ Assen

Op 22 oktober schreef ik 'Assen afstruinen' over mijn eerste geocache avontuur in Assen. Mijn zoektocht naar de locaties: Messchenvijver, Marsdijkse boekhuisje, TB hotel 'de Tijd' en het eindpunt van de multicache Oud zuid werd in dit verslag beschreven.

Dit verliep weinig succesvol (1 op 4) maar was wél leuk vanwege het gesprek met de beheerders van hotel 'de Tijd'. Het TB hotel wordt gerund door een vriendelijk echtpaar.

Het eindpunt van de multicache Oud zuid konden wij destijds niet vinden omdat wij de 1e vraag foutief hadden beantwoord.

Vandaag publiceerde ik al Assen oud zuid over onze tweede poging om de cache te localiseren. We hadden op de 22e oktober, bij thuiskomst, nog eens op Google informatie opgezocht over gebouwen in de woonwijk Oud zuid. Hieruit bleek dus dat wij vraag 1 niet correct hadden beantwoord. En ja ... dan kloppen de coördinaten niet. ;)

Ik had op 22 oktober wel een foto genomen van de binnenkant van het hotel, dat ondanks het formaat wel 5 sterren verdient, maar niet van de voorgevel. Dát heb ik vandaag nog maar even gedaan. Ook heb ik een foto gemaakt van de trackables die ik daar mocht neerzetten.

De cache bij het Marsdijkse boekhuisje heb ik opnieuw niet kunnen vinden. Helaas.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen