vrijdag 17 maart 2017

Fleur & Wilfried

Diverse keren heb ik aangegeven dat ik Fleur Agema & Wilfried de Jong wel samen zou willen zien in "Wie is de mol?". Uiteraard met nog 8 personen.

Ik zag net op YouTube dat Fleur ooit te gast was in het tv-programma "24 uur met ...". Dit programma werd gepresenteerd door Wilfried.


Ik moet nog gaan kijken. Heb dus geen idee hoe gezellig het was. 

Waarom ik beiden graag samen in "Wie is de mol?" zie? Omdat ik graag vuurwerk wil zien. Personen die het verbaal met elkaar aan de stok krijgen. Dat zie ik tussen Fleur en Wilfried wel gebeuren. Prachtige tv lijkt mij dat. 

"Wie is de mol?" is een van mijn favoriete tv-programma's. Ik vind het echter irritant dat het iedere keer zo'n gezellig schoolreisje lijkt! Wat dat betreft zou het fantastisch zijn als Wilders en Kuzu samen op reis gaan. 

Op Arjen Lubach rekenen is zinloos. Lubach deed namelijk in 2010 al mee. Hij had een diner voor 2 samen met Kim Pieters. Wat hem, o.a. toen, overkwam zou mij ook gebeuren. Ten onder gaan aan vrouwelijke charmes. 

Fleur Agema, Maryam Hassouni, Hanna Obbeek, Tessa Schram, Laura Smulders, Nasrdin Dchar, Wilfried de Jong, Lenny Keylard, Theo Maassen en Roué Verveer lijkt mij een geweldige groep. Victoria Koblenko deed al eens (2005) mee. Anders had ik haar er graag bij gehad. Reserves: Sandra van Nieuwland en Brainpower.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten