Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 2 maart 2016

Zoete, lieve Gerritje

Dinsdag 1 maart won Shoeters haar thuiswedstrijd tegen Apollo. Bij rust was er nog een voorsprong van 27 - 36 voor de bezoekers. Eindstand: 78 - 71.

Nu las ik zojuist dat men in Den Bosch een heel nieuwe club met een geheel nieuw team wil oprichten én samenstellen. Waarom zou je dát willen?

Ik kan (maar dat zal wel aan mij liggen) gezien het verleden maar 1 ding bedenken: Den Bosch heeft last van het Eiffel Towers verleden. Zo veel dat men een faillissement moet aanvragen.

Maar ... waarom dan ook een geheel nieuw team? Een lager budget, de spelers die men nu onder contract heeft zijn allemaal te duur?

Wie wil je dán contracteren?

Ik zou wel een aantal spelers van Shoeters naar Donar willen zien komen. Uitgaande van mijn gewenste eis van maximaal 1 buitenlander + maximaal 1 genaturaliseerde speler + maximaal 1 speler met een dubbele nationaliteit ÓF maximaal 1 buitenlander + maximaal 2 spelers met een dubbele nationaliteit zou ik dan graag wat Nederlanders van Shoeters naar Donar zien komen: Leon Williams, Maarten Bouwknecht, Valentijn Lietmeijer & Stefan Wessels.

Nou denk je misschien: het gaat bij Shoeters niet goed met hun groep Nederlanders (en 1 buitenlander). Ik denk dat 1 buitenlander misschien wat weinig is én, dat Shoeters het probleem heeft dat het geen team is. En dát is iets wat niet gebonden is aan nationaliteiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten