Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 16 juni 2021

Bossche Braal

"Gaat Erik Braal naar Den Bosch?" vroeg ik me af toen ik las dat Jaumin niet langer de coach is van de Bossche club.

"Ja" werd gisteren bekend. Braal wilde coach zijn van een Nederlandse topclub. Leiden, de nieuwe kampioen, heeft Geert Hammink. Donar koos voor Matthew Otten. Al na een seizoen (met Rudez) besluiten om Braal weer te contracteren zou wel heel snel zijn. 

Niet dat ik daar op tegen ben, maar logisch acht ik het niet. Braal heeft het goed gedaan als coach van Donar: 3 landstitels, 2 nationale bekers en 2 supercups. Daarbij wél de vermelding dat de ploeg de bekerfinale wist te halen maar dat die nooit gespeeld werd. 

Braal is daarmee de meest succesvolle coach in de geschiedenis van Donar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten