Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 22 juni 2020

Donar en Jason Dourisseau uit elkaar

Jason Dourisseau keert niet terug bij Donar. Club en speler besloten na een gesprek niet met elkaar verder te gaan.

Het is geen verrassing, maar sneu is het wel.

Ja, ik nam JD niet op in de selectie voor de komende jaren. Omdat ik op korte termijn wel een rol voor hem zie weggelegd, maar op de lange(re) termijn niet (meer).

Waar Dourisseau zijn carrière zal vervolgen? Ik gok op Hammers Zwolle of Aris Leeuwarden.

Nu duidelijk is dat Donte Thomas en Jason Dourisseau niet blijven ga ik voorlopig voor de volgende selectie:

Point-guard = Jarred Ogungbemi-Jackson
Shooting-guard = DaVonté Lacy
Small-forward(?) = Shane Hammink
Power-forward = 4a
Center = Thomas Koenis

point-guard = Leon Williams
shooting-guard = 2
small-forward = 3, Kjeld Zuidema
power-forward = 4b, Nesta Agasi
center = 5

2 = Stefan Mladenovic
3 = Luuk van Bree
4a = Andrew Smith
5 = Jordy Kuiper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten