Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 24 november 2018

Contracten en zo

De contracten van Sean Cunningham, Jason Dourisseau, Drago Pasalic en Arvin Slagter lopen in de zomer van 2019 af. Die van Erik Braal en Thomas Koenis lopen nog één seizoen door. Het contract van Shane Hammink loopt in 2021 af.

De leeftijden:

  • Sean Cunningham 31 jaar 
  • Jason Dourisseau 34 jaar 
  • Drago Pasalic 34 jaar 
  • Arvin Slagter 33 jaar 
Ik hoop dat Cunningham, Dourisseau en Slagter hun contracten verlengen. Drago gun ik meer tijd bij zijn vrouw, en een samenwerking met Ivica Skelin. 

Kandidaat om Pasalic op te volgen? Thomas van der Mars (nu Aalstar uit Aalst). 

In de zomer zie ik graag een nieuwe point-guard komen: Charlon Kloof (Murcia)! En de terugkeer van Brandyn Curry! 

Tevens zie ik graag "nieuwe" power-forwards komen: Chase Fieler (Oostende) en Stephen Domingo (geen contract). 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten