Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 31 januari 2020

Nederlandse mannen A-team basketball

De selectie is bekend gemaakt.

Hij zal niet beschikbaar zijn, maar ik mis Thomas Koenis.

Al is wel de vraag: wie zou er dan moeten afvallen? Diverse spelers zijn actief in het buitenland en dus (voor mij) niet op de radar.

Ik denk aan Roeland Schaftenaar. Weliswaar meer ervaren dan zijn jongere broer (Olaf), en spelend op een hoger niveau. Maar, de speelwijze van Roeland voegt in mijn ogen minder toe aan de ploeg dan die van Olaf.

Olaf is meer een grote 3 (dan een 4) in vergelijking met Roeland. De oudste van deze twee is meer een klassieke 4/5 maar dan met een driepunter. Ik vind ze beiden verdedigend niet heel sterk en ik denk dat de ploeg dat nodig heeft.

Debutant is Joey van Zegeren. Ik ben heel benieuwd hoe hij het zal doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten