Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 29 september 2018

Weer geen Champions League

Donar heeft zich opnieuw niet weten te plaatsen voor de reguliere competitie van het Champions League toernooi.

Ik heb de afgelopen maand minder wedstrijden gezien van Donar dan het vorige seizoen. Mijn voorlopige conclusie uit ik dan ook zo voorzichtig mogelijk: de ploeg is net als vorig seizoen wel een team, maar kwalitatief minder sterk omdat er minder individuele kwaliteiten aanwezig zijn.

Curry, Burgess & Bruinsma zijn in mijn ogen betere spelers dan Callahan, Sitton en Wall.
Helaas weegt dat niet op tegen de komst van Hammink in plaats van Koopmans (wat een verbetering is).

Nu maar hopen dat Donar de enige Nederlandse club in het Europe Cup-toernooi zal zijn. Ondanks dat we in dat geval opnieuw beduidend meer wedstrijden spelen dan de andere ploegen in de DBL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten