Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 16 oktober 2019

Donar contracteert nieuwe Amerikaan

Donar, de Groninger basketballclub, heeft Vernon Taylor (guard) gecontracteerd. Dit omdat Leon Williams (back-up point-guard) voor langere tijd niet beschikbaar is vanwege een blessure.

Of Taylor een teamspeler is? Zo herinner ik mij hem niet. Den Bosch heeft al jaren geen teamspeler meer gehad. Zeker niet op de guard-posities. De Nederlandse guards zijn nog redelijke teamspelers.

Carrington Love & Vernon Taylor, had men dan niet 1 speler kunnen contracteren voor de prijs van 1,5/2?

Wat betekent zijn (Taylor) komst voor de positie van Shane Hammink? Ik zou Hammink naar de 2/3 schuiven en nu niet meer zo vaak gebruiken als 1/2. Vorig seizoen werd Hammink gebruikt als 3/4 dat zou ik niet meer doen.

Een 3/4 ontbreekt in mijn ogen wel, terwijl die beschikbaar is. Een homegrown Nederlander nog wel: Luuk van Bree. De jeugdspelers in de selectie zijn guards, met een fitte Leon Williams beschikt de selectie over veel guards. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten