Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 23 april 2020

Ivan Rudez Q & A

Vrijdag 24 april 16:00 uur op Facebook een Q & A gesprek met de nieuwe coach.

Er zal vanuit het bestuur ook een update van de stand van zaken worden gegeven.

De Q & A, welke vragen worden er gesteld? Wat zal Rudez antwoorden?

Zelf ben ik benieuwd welke speelstijl hij wil hanteren, welke kwaliteiten de spelers moeten hebben en in welke (jonge) Nederlanders hij interesse heeft.

Charlon Kloof, Jordy Kuipers, Luuk van Bree .... zullen ze in de belangstelling staan?

Brandyn Curry, Evan Bruinsma?

Hij (Rudez) is wel positief over de ploeg van afgelopen seizoen. Wie wil hij behouden?

Mijn lijst met buitenlandse spelers van het afgelopen seizoen:

  1. Donte Thomas 
  2. Matt Williams jr. 
  3. Andrew Smith 
  4. Carrington Love 
  • Donte Thomas: speelde degelijk, is een ex-ploeggenoot van Luuk van Bree 
  • Matt Williams jr: impneerde weinig maar liet in enkele wedstrijden toch zien dat hij een goede schutter is 
  • Andrew Smith: het was een goede beslissing om hem terug te halen. Speelde veelal power-forward (aangezien McCarthy de back-up center was). Ik zou hem als center gebruiken en op de positie van power-forward kiezen voor Evan Bruinsma. 
  • Carrington Love: allround. Toch miste ik controle & leiderschap. Is het mogelijk om Kloof en Curry te contracteren, dan zou ik voor hen kiezen. Lukt dat niet, dan een van hen en Love als back-up. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten