Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 13 december 2019

Stephen Domingo

De afgelopen weken/maanden liet ik zijn naam enkele keren vallen. Ik zag in hem een geschikte vervanger van Vernon Taylor (Leon Williams is weer terug), Matt jr Williams of Matt McCarthy.

Domingo, speler van Donar in het seizoen 2017/2018, zorgt voor balans (minder point-guards, meer shootin-guards/small-forwards), verdedigende kwaliteit (al denk ik dat Williams & Taylor dit ook kunnen, Love komt in mijn ogen duidelijk tekort) en meer kwantiteit + kwaliteit om 'small ball' te spelen (in vergelijking met McCarthy).

Helaas is Domingo ernstig geblesseerd geraakt. Het is, na de blessure die hij opliep als speler van Donar, zijn tweede zware blessure. In hoeverre is dat een belemmering om terug te keren als professional? Wordt hij afgekeurd?

Indien Domingo fit is ...

point-guard = 1. Brandyn Curry, 2. Leon Williams
shooting-guard = 1. Matt jr Williams, 2. Stefan Mladenovic / Maarten Bouwknecht / Jessey Voorn
small-forward = 1. Stephen Domingo, 2. Shane Hammink, 3. Jason Dourisseau
power-forward = 1. Evan Bruinsma, 2. Luuk van Bree,  3. Jordy Kuiper
center = 1. Thomas van der Mars, 2. Thomas Koenis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten