Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 6 september 2019

Openbare training Donar

26 Augustus, de eerste openbare training van het seizoen 2019/2020. Tevens de eerste kennismaking met het team na die zomervakantie die veel te lang geen basketballwedstrijd kende. Althans, voor de personen die niet naar allerlei internationale wedstrijden gingen. Waar ik er een van ben.

Veel nieuwe spelers, waarvan een enkeling wel bekend bij de Donar-fans omdat zij in het verleden tegen Donar speelden: Leon Williams (Bergen op Zoom, Zwolle en Den Bosch) en Carrington Love (Leiden).

De training was amusant door de leuke acties. Het is vast nog te kort dag maar er waren sterke punten en verbeterpunten zichtbaar in de individuele kwaliteiten van spelers.

Ik ga volgers van andere ploegen niet wijs maken, en deel mijn kijk dan ook niet. Laf omdat ongelijk niet aangetoond kan worden c.q. het makkelijk is om later te zeggen "dit dacht ik al aan het begin van het seizoen" en niemand dit kan controleren? Wellicht. Maar ik verschuil mij achter de huisregels van de club.

Vrijdag 30 augustus is de eerste oefenwedstrijd. Tegen de Groene Uilen. Die wedstrijd wordt gespeeld in Bedum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten