Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 11 juli 2020

Europese bekercompetities ten einde

De Europese bekercompetities worden niet hervat.Behalve het Champions league toernooi! Dat krijgt in september nog een toernooi met 8 ploegen.

Blijkbaar heb ik al enige tijd niet meer op de website van FIBA gekeken, want dit zou 15 juni zijn besloten en 16 juni zijn gepubliceerd.

De laatste keer dat ik op de website keek was het nog niet bekend. Dat vond ik toen al bijzonder. Het Europe cup-toernooi zat in de kwartfinales. "Hoe wil je het toernooi hervatten?" dacht ik toen weken lang. Want ja, ik keek gedurende enkele weken iedere dag of er een update was, maar die kwam steeds niet. Op den duur nam ik maar aan "Het is gestopt, maar ze zijn vergeten het bekend te maken" er werd namelijk ook meer dan een maand verwezen naar een bericht van 13 maart.

Donar zal maar in de kwartfinales hebben gestaan of, nog erger, in de halve finale. Je weet dat je goed bent, maar je kunt niet spelen om de prijs. Dat is in zo'n toernooi vele malen erger dan plaatsing voor de Nederlandse beker. Al wil je als sporter iedere prijs pakken die je kunt winnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten