Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 16 juli 2020

Startend vijftal

Met het aantrekken van Justin Watts is bij mij de vraag gerezen: welke spelers zullen beginnen aan de wedstrijden, vormen de basis vijf?

Op dit moment zijn Jarred Ogungbemi - Jackson, DaVonté Lacy, Damjan Rudez en Thomas Koenis voor mij zekerheden. Hoewel dat in theorie na het aantrekken van de twaalfde en laatste speler nog kan veranderen.

Groot lijkt die kans mij niet, want als hij een betere speler is dan Thomas Koenis, dan zou de club hem denk ik al gecontracteerd hebben.

Maar welke speler maakt het vijftal compleet? Justin Watts of Will Moreton? Ik gok op Moreton. De veelzijdigheid en ervaring van Watts benut coach Rudez denk ik graag om balans te hebben tussen het basis vijftal en de bank.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten