Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 5 juli 2020

Shane Hammink verlaat Donar

Donar en Shane Hammink zijn per direct uit elkaar gegaan. In een persbericht staat dat Hammink's volgende stap een buitenlands avontuur is. De nieuwe club speelt niet in Nederland?

Óf is dat een schijnbeweging, en speelt hij komend seizoen voor Leiden?

Het nieuwe seizoen zou het laatste jaar zijn geweest van het eerste contract dat Donar en Hammink met elkaar afsloten. Dit wordt dus niet verlengd, maar komt zelfs vroegtijdig ten einde.

Ondanks een matig eerste seizoen en wat blessureleed afgelopen seizoen had ik toch graag gezien dat Hammink was gebleven, en in het voorjaar zijn contract zou verlengen.

Donar gaat opzoek naar een nieuwe forward.

Gezien de komst van Will Moreton zou ik een shooting-guard niet uitsluiten! Wellicht Stefan Mladenovic?

Mladenovic is ...

  • inzetbaar op de 2, 1 én 3 - positie. Hij zal mogelijk een match kunnen vormen met coach Rudez 
  • getogen in Groningen & afkomstig uit de jeugdopleiding van Donar 
  • ervaren (Europese wedstrijden, Nederlands A-team) 
Qua back-up van Koenis & Rudez hoop ik enerzijds op Andrew Smith maar anderzijds, vooral, op Jordy Kuiper. 

Ik zou het óók niet erg vinden als Donar nu alsnog besluit om nog een seizoen door te gaan met Jason Dourisseau. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten