Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 20 november 2020

Parma Perm vervangt Mornar Bar

Verrast was ik toen ik las dat er toch 4 ploegen zijn ingedeeld in groep F, de poule van Donar. Ik wist niet beter dan dat er maar drie ploegen waren ingeschreven/ingedeeld.

Nu blijkt dat min of meer te kloppen. Mornar Bar heeft zich teruggetrokken. Inmiddels is BC Parma uit Perm, Rusland de vervanger.

De wedstrijden in poule F worden op 1 locatie gespeeld. Er zal dus geen sprake zijn van uit- en thuiswedstrijden. Of MartiniPlaza kans maakt om speellocatie te zijn? Ik heb geen idee. Voor de fans is het te hopen van wel. Mits er publiek aanwezig mag zijn bij de wedstrijden! 

Ook in de volgende ronde worden de wedstrijd per poule verdeeld over meerdere speelsteden. Bijvoorbeeld een groep met daarin Donar, Besiktas, Sporting en Reggio Emilia in Groningen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten