Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 20 augustus 2017

Kinderen op vakantie

Van 5 tot en met 19 augustus ben ik op vakantie geweest. Dit dankzij de Humanitas kindervakantieweken. Van 5 tot en met 12 augustus was ik keukenhulp en van 12 tot en met 19 augustus was ik groepsleider.

Het waren 2 geweldig leuke weken die wel het een en ander duidelijk hebben gemaakt. De keuken is niet de plek waar ik op mijn plaats ben, ik voel mij (ondanks mijn leeftijd) het best als ik mag werken met kinderen, voor sommige kinderen is het niet alleen een vakantie maar ook een opvang.

Het afscheid nemen was een treurig moment. Ik hoop (weet) dat de kinderen enorm hebben genoten. Óók de kinderen die af en toe straf kregen! Ik wens hen veel liefde en geluk toe, en hoop volgend jaar weer mee te gaan als groepsleider.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten