Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 20 augustus 2017

Vrouwen

De afgelopen week heb ik op pijnlijke wijze gezien én gevoeld hoe vrouwen gezien én behandeld worden. Meisjes én volwassen vrouwen. Wat zij te horen krijgen, hoe zij fysiek worden aangepakt en hoe er over hen wordt gesproken. Nota bene door/van kinderen. Jochies van 8 - 12 jaar.

Enkele voorbeelden:

  • "Mag ik jouw kutje likken?" 
  • "Wil jij neuken?" 
  • "Ik ga jou neuken!" 
  • Meisjes slaan en schoppen. Zelfs zo hard dat er zichtbare blauwe plekken ontstaan. 
  • "Mijn zusje (12 jaar) is een hoer. Die doet het iedere week met een andere gozer!"
  • "... (volwassen vrouw) moet bij mij in bed komen slapen dan ga ik haar neuken!" 
  • "Ik geef haar een pil zodat zij niet zwanger raakt!" 
  • Aftrekken en daarbij de naam roepend van ... (volwassen vrouw) 
Afschuwelijk dat zij dit als normaal gedrag beschouwen. Dat wanneer jij vraagt "hoe zou jij het vinden als iemand zo met jouw vriendin omgaat?" zei zeggen "kan mij niks schelen!"

In mijn ogen is dit een zeer ernstig probleem! Het gebrek aan respect is gigantisch. Het besef dat respect iets is wat van 2 kanten moeten komen én iets is wat jij verdient ontbreekt te vaak. Laat jongens, jongens zijn? Ja, maar dit is ontoelaatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten