Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 28 mei 2019

Geen Mast

Wedstrijd 4 is zojuist begonnen, en niet alleen Rienk Mast ontbreekt. Thomas Koenis is ook niet beschikbaar. Rienk Mast is geblesseerd, Thomas Koenis heeft griep.

Dit vijftal is begonnen aan de wedstrijd: Jeter, Gipson, Dourisseau, Sitton en Pasalic.

Ik zou kiezen voor Jeter, Cunningham, Slagter, Dourisseau en Pasalic. Bij gebrek aan Hammink? Nee, die is weer beschikbaar. Anders zou ik kiezen voor Jeter, Cunningham, Hammink, Dourisseau en Pasalic.

De stand in de serie is nu 2 - 1. Wedstrijd 5 wordt gespeeld in Zwolle.

Om de serie spannend te houden moet Donar deze thuiswedstrijd winnen. Winst voor de Zwolse ploeg zet de stand op 3 - 1 in een best-of-7 finaleserie. Dan hoeven de Zwollenaren van de resterende 3 wedstrijden er maar 1 te winnen.

Leon Kersten gunt het Herman van den Belt. Ik misgun het de Zwolse coach niet. Maar wie ik het binnen de club uit Zwolle gun is Adriaan van Bergen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten