Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 28 mei 2018

B.S. Leiden vs Donar (game 4) [voorbeschouwing]

De 4e wedstrijd van de best-of-7 finaleserie. Ik hoop van harte dat dit de laatste wedstrijd van het seizoen is én dat wij deze wedstrijd zeer overtuigend winnen. Tot nu toe is daar in de play-offs geen sprake van geweest.

Ik vermoed dat er, door de hoeveelheid wedstrijden (het dubbele van de andere ploegen uit de DBL), sprake is van vermoeidheid. En dus heb ik er wel begrip voor mij het frustreert wel.

Het zou, om eindelijk een 'statement' te maken, heel fijn zijn als wij met 29 - 150 winnen. Dan zeggen de 2 overwinningen van Leiden in de reguliere competitie helemaal niets meer. Leiden denkt dat zij moet kunnen concurreren met Donar. Op basis waarvan is mij eerlijk gezegd volstrekt onduidelijk.

Mocht het niet lukken om met een redelijke marge te winnen dan is dat geen ramp. Het gaat uiteindelijk om het winnen van de landstitel!

Het einde van het seizoen is nabij; game 4 B.S. Leiden vs Donar (Leon Kersten)

Pakt Donar vanavond de 3e landstitel op rij? (rtv Noord)

Voorbeschouwing DBL-site

Geen opmerkingen:

Een reactie posten