Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 24 januari 2015

Donar vs Apollo (24 - 1 - 2015)

Ik heb de wedstrijd gezien maar ik weet de uitslag van de wedstrijd niet eens meer. Nog geen stap buiten de hal of ik had de wedstrijd al van mijn harde schijf gewist. Het commando 'format C' werd geactiveerd toen ik opstond van mijn zitplaats.

Of ik de mooiste wedstrijd van het seizoen 2014/2015 niet in mijn geheugen heb opgeslagen? Geen idee. Ach ... foto's en een verhaal in een regionale krant (vooral de stads editie) zijn binnenkort wel beschikbaar. Dan moet ik het daar maar mee doen. 

Ik denk dat ik het commando bewust heb geactiveerd en dat er nog geen sprake is van dementie. Maar ach, doet dat er iets toe? 

Nee ... en ik zie meneer Uil al verschijnen. Dus dag kijkbuiskindertjes! Oogjes dicht en snaveltjes toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten