Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 12 augustus 2015

Kindervakantieweken

En tot slot ... de meningen van mijn collega's (over mij)


Week 1:
  • "Wat ben jij leuk met de kinderen! Altijd vrolijk en gemotiveerd, knap hoor! Leuk dat je nu al voor het tweede jaar mee bent, hopelijk heb je het zelf ook naar de zin (gehad)."
  • "Wat ben ik blij dat jij mee bent! Zo ontzettend goed voorbereid, altijd bereid om in te springen, alert of jouw hulp ergens nodig is. Nooit te moe om iets extra's te doen. Zeer betrouwbaar. Je bent zeker een steun voor mij! Voor de kinderen bied jij veel veiligheid, je luistert echt naar ze en bent er echt voor ze. Je hebt een open 'lerende' houding, dat waardeer ik enorm in jou. Ik zie dat de kinderen zich prettig bij jou voelen. Een 'rots' in hun branding in dit intensieve kamp. Ik vind je een kanjer!" (hoofdleiding)
  • "Super fijne week met jou. Je helpt mij goed waar nodig en mogelijk, natuurlijk. Ondanks dat je liever oudere kinderen wilde doe je het super goed met onze meiden. Je stelt je open voor hun verhalen en bent positief over alles wat goed gaat. Topper! Ga zo door in week 3."
  • "Jij hebt echt het beste met de kinderen voor Je bereidt alles goed voor om de kids een plezierige activiteit te geven. Fijn om jou in de groep te hebben!"
  • "Top dat je ook dit jaar er weer bij bent. En zelfs twee weken! Ik waardeer je enthousiasme, humor en inzet. Geen enkel moment van geen puf of geen zin. En natuurlijk leuke ideeën voor activiteiten. Ik verheug me op jouw bijdrage in week 3."
  • "Wat ben jij enorm enthousiast! Jouw inzet bij dit kamp is zo enorm goed, het wordt heel erg gewaardeerd. Hoe je jouw spellen voorbereid, met de kids omgaat en zelf ook een leuke week hebt is erg leuk om te zien. Ik hoop dat je nog veel vaker meegaat met de kindervakantieweken want wij en de kinderen vinden jou een geweldige toevoeging aan dit kamp."
  • "Je bent echt een hele sociale lieve man. Ik heb respect voor je enorme rust en doorzettingsvermogen! Tot volgend jaar."
  • "Erg leuk en gezellig dat je mee was op kamp dit jaar. Je was altijd enthousiast, bleef rustig in aanvaringen met kinderen en wilde altijd inspringen om te helpen als dat nodig was."
  • "Je bent een super meester!"
Week 3:




  • "Zowel in week 1 als 3 op kamp. Je deed het geweldig met je kids. Bij elk kamp zie ik je groeien. Goed van je dat jij je grenzen een paar keer aangaf. Kenmerkend vond ik dat je heel geconcentreerd en met volle verantwoordelijkheid de spellen had voorbereid en uitgevoerd. Gelukkig was (het spande er even om) je levend Cluedo spel nu wel doorgegaan. Bedankt voor je inzet, humor, relativeringsvermogen en doorzettingskracht. Ik zie je graag volgend jaar terug!" (hoofdleider)
  • "Tof om je erbij te hebben als ervaren leiding! Verantwoordelijkheidsgevoel, zorgzaam en behulpzaam zoals ik je heb leren kennen. Je inzet en voorbereiding waren helemaal top! Dank je wel daarvoor!" (hoofdleidster)
  • "Wat heb jij je ingezet voor de kinderen zeg, fantastisch! Je was altijd in voor een spelletje, super voor de kids."
  • "Je spellen waren goed voorbereid, super goed!"
  • "Zo ... was echt onder de indruk van jouw enorme inzet gedurende deze week. Doe daarbij dat je naast de kinderen ook nog eens ontzettend veel tijd stak in het contact met de leiding. Ik hoop echt dat je hier nog heel vaak terugkomt."
  • "Bedankt voor de gezellige keukengesprekken!"
  • "Een dikke pluim voor je doorzettingsvermogen en hart voor de zaak! Super en bedankt."
  • "Je was weer geweldig deze week! Hopelijk zien we elkaar volgend jaar weer!"
  • "Bedankt voor deze week. Je presentatie bij de bonte avond was erg leuk!"
  • "Ik vind het een leuk kamp, mooie spooktocht samenwerking en hilarische bonte avond."
  • "Hopelijk vond jij je beer leuk! Tot volgend jaar?" (Die beer was een cadeautje van deze collega. Iedere medewerker moest 1 andere collega verrassen met een/wat leuk(e) cadeautje(s).)
  • "Goede samenwerking, leuke gesprekken en het was gezellig! Kampvuur was ook leuk." 
  • "Leuk dat je er was en bedankt voor je inzet. Erg leuk dat ik je zonnetje was, het was elke keer weer een leuke verrassing. Bedankt!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten