Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 26 december 2015

NBA all-stars


De tussenstand in de verkiezing tot nu toe (zie afbeelding!). Mijn instemming heeft het niet. Niet dat ik geen keuzes uit de top 10 zou maken maar wel op andere plekken. 

West: 
Kobe? Kom op! De laatste weken doet 'ie het weer aardig tot goed maar dit seizoen is hij niet een van de toppers. Fans gunnen 'm deelname als afsluiting van zijn carrière, en zullen 'm ook (vergelijkbaar met Larry Bird en Earvin Johnson) om die reden willen zien in de nationale ploeg van de USA op de Olympische spelen. In mijn ogen zijn er echter spelers die meer kunnen toevoegen aan de ploeg. 

Kevin Durant, Blake Griffin? Laten vast leuke dingen zien (vooral veel spektakel) maar om hen te verkiezen boven Kawhi Leonard en Draymond Green? Spelers van ploegen die beter presteren! (En in het geval van Green niet alleen omdat Stephen Curry in die ploeg speelt.) 

Russell Westbrook, Chris Paul, James Harden? Die draaien in mijn beleving geen beter seizoen dan Rajon Rondo. Klay Thompson ook niet maar hij is een ploeggenoot van Stephen Curry (die ploeg heerst dit seizoen!) en is een shooting-guard. 

Ik kies voor Kawhi Leonard (3), Anthony Davis (5), Draymond Green (4), Rajon Rondo (1) en Stephen Curry (2). Met als reserves Tim Duncan (4/5) en Klay Thompson (2). 

Oost: 
Hier kies ik voor Paul George (3), Andre Drummond (5), LeBron James (4), Kyrie Irving (1) en John Wall (2). Reserves: Pau Gasol (4/5) en Isaiah Thomas (1). George & James kunnen makkelijk wisselen van positie. Bij hun clubs speelt James op de 3 en George op de 4. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten