Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 24 februari 2018

Wie is de mol? Seizoen 18, aflevering 8 [VOORBESCHOUWING]

Olcay Gulsen, Ruben Hein, Jan Versteegh, Simone Weimans. Wie van hen is de persoon die de finale NIET haalt? Óf krijgen we, de kijkers, net als in 2007 een finale met 4 personen?

De afvaller zal vermoedelijk al een hoop vertellen over de identiteit van de mol. Dat zegt namelijk welke kandidaat goed zit met zijn/haar verdenking. Wie verdenkt wie? Dat is toch moeilijk te zeggen omdat in de montage niet alles zicht- en hoorbaar is.

Vanavond krijgen wij een 'ter land, ter zeer' opdracht. En een opdracht waarin de kandidaten aan een soort karaoke doen terwijl zij verdeeld zijn over diverse auto's.

Wie staat, aan het begin van de aflevering, op welke plaats? Houdt de theorie van de groepsfoto stand of stort die tunnel in?

Welke kandidaat brengt (veel) geld binnen, wie zorgt ervoor dat er geen geld in de pot komt, wie haalt er geld uit de pot? In hoeverre vinden die laatste 2 scenario's bewust plaats? Is de 'follow the money' tactiek dé ideale aanpak? Er zijn verschillende uitkomsten, vanwege verschillende berekeningen.

Het schrijven van deze blog heb ik gistermiddag plotseling onderbroken, nu het einde.

Wie is de mol? Mijn vriendin en ik zijn beiden fanatieke molloten. Zij doet zelfs mee aan het Wie is de mol? app-spel. Af en toe mag ik advies geven (op wie in te zetten). Wij hebben nog géén idee wie de mol is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten