Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 21 juli 2013

Valentijn Lietmeijer

Valentijn Lietmeijer zal in het seizoen 2013/2014 niet gaan spelen voor Aris Leeuwarden.

Ik heb geen idee hoe veel eisend Lietmeijer is ten aanzien van een club maar, ik zou het echt toejuichen als hij dan terugkeert bij DONAR. Net als Stefan Mladenovic.

Lietmeijer is in mijn ogen een betere speler dan Yannick van der Ark en Maarten Bouwknecht. Daarbij: Bouwknecht is 18 jaar en mag dus nog een jaar meespelen in de u20 ploeg van GasTerra Flames.

Mladenovic zie ik als vervanger van Dimeo van der Horst. Het lijkt erop dat basketballleague.nl (de site van de DBL) Maarten Bouwknecht ziet als vervanger van Van der Horst. Ze omschrijven hem als een point-guard. Ten onrechte want hij is een shooting-guard/small-forward.

Als je Mladenovic en Lietmeijer nu kunt vastleggen (beiden hebben geen club) dan heb je al vast Nederlandse spelers als in de zomer van 2014 Voorn en Slagter vertrekken. Je kunt dan mogelijk ook een buitenlandse speler contracteren die nog beter is dan Jason Dourisseau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten