Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 25 januari 2018

De NBA all-star game

Zowel de starters áls reserves zijn bekend gemaakt. Ik mis wel diverse spelers zoals: Jayson Tatum & Jaylen Brown van de Boston Celtics. Daarnaast mis ik Jae Crowder (Cleveland Cavaliers, Rajon Rondo (New Orleans Pelicans), Avery Bradley (Detroit Pistons) & Jeff Green (Cleveland Cavaliers).

Spijtig genoeg ontbreekt ook Nikola "de Joker" Jokic (Denver Nuggets). Gelukkig zijn Al Horford (Boston Celtics) & Kyrie Irving (Boston Celtics) wél gekozen.

Kijkend naar de selecties kan ik niet anders concluderen dan dat het, jammer genoeg, wéér een populariteitscontest is geweest. Of zal ik maar zeggen konttest? Spelers die qua merchandise geliefd zijn, die aanvallend leuke dingen doen. Weinig uitzonderingen: Love & Porzingis.

In Nederland zal het wel niet anders gaan. Het is bespottelijk dat aan de all-star wedstrijd 1 speler van iedere ploeg moet meedoen. De beste spelers horen te spelen. Spelers van de beste teams.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten