Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 9 januari 2018

Nóg een 4e ronde wedstrijd

Het is inmiddels 9 januari 2018. Drie koningen behoort al tot een zeer ver verleden. ;) Tóch wordt er vanavond nog een wedstrijd in de 4e ronde van het NBB-bekertoernooi gespeeld. Zó laat dat ik bijna geneigd ben te zeggen dat inmiddels de 1e wedstrijd in de kwartfinale reeds gespeeld is. Welke bananen-republiek kent dit probleem ook?

De wedstrijd van vanavond gaat tussen b.c. Apollo (Amsterdam) en Den Bosch B.V. Sinds kort doet Aron Royé mee aan de trainingen van b.c. Apollo. Dit omdat hij weg is bij Donar. (Apollo was zijn voor laatste club.)

Zou Royé daar terugkeren? B.A.L. (Weert) wordt door een enkeling ook genoemd. Ik zou het wel leuk vinden als hij én Craig Osaikhwuwuomwan (hij is op 13 december nog geopereerd) per direct spelers worden van Aris (Leeuwarden).

Gezien het spel van Kumelis & Blackman, dit kan mij niet bekoren, lijkt me dit een goede zaak. Ook omdat het spel van Nathaniel Musters mij tegenvalt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten