Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 13 maart 2018

Top 15 NBA-spelers allertijden

Dit is de lijst van SLAM.

Ik ken niet alle spelers even goed, dus in mijn lijst zal ik een aantal spelers niet meenemen. Domweg omdat ik niet kan oordelen over hun kwaliteiten. 
  1. Michael 'Air' JORDAN 
  2. LeBron JAMES 
  3. Earvin 'Magic' JOHNSON 
  4. Larry BIRD 
  5. Scottie PIPPEN
  6. Kobe BRYANT 
  7. Tim DUNCAN 
  8. Shaquille O'NEAL 
  9. Hakeem OLAJUWON
  10. Dennis RODMAN
Hoewel ik Olajuwon een betere center vind dan O'Neal staat Shaq hoger op de ranglijst. Dit omdat hij meer kampioenschappen won. 

Pippen staat 'slechts' 5e omdat hij niet dé speler van zijn ploeg was. Voor de nummers 1 tot en met 4 gold/geldt dit wel. Dus ondanks dat Scottie meer kampioenschappen won dan de nummers 2, 3 en 4 is het behalen van de top 5 voor hem het maximale. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten