Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 30 november 2015

Importeren van versterking?

De prestaties van Shoeters Den Bosch vallen, voor fans van de club en redelijk neutrale volgers, tegen.

Het lijkt er op (maar ik ben geen "insider" en ik heb ook een artikel in het Brabants Dagblad) dat er enige onrust ontstaat binnen de club (de ploeg).

En nu, zo gaat een gerucht?, is de club van plan om 2 versterkingen te halen. Twee USA-spelers. Voor welke posities? Ik vermoed voor de guard-posities (1 + 2).

Ten koste van wie zal dat gaan? Leon Williams? Maarten Bouwknecht? Arvin Slagter?

Wat gaan zij, als dat het geval is, na dit seizoen voor beslissing nemen? Besluiten zij om hun contracten (voor zover deze doorlopen) in te leveren? In geval van een verlaging van het salaris zal dat zeer waarschijnlijk sowieso het geval zijn.

Williams en Bouwknecht zie ik graag naar Donar (terug)komen. Zij zijn beter dan de Amerikaanse guards die Donar heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten