Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 24 september 2017

Aris vs Leiden

Vanmiddag (begin om 16:00 uur) de wedstrijd Aris (Leeuwarden) vs B.S. Leiden.

Om verschillende redenen (o.a. Donar vs Bakken Bears vanaf 18:00 uur) kan ik vanmiddag geen LIVE verslag schrijven. Maar, in dergelijke blogs alleen tussenstanden (en informatie over scorers, geblesseerden etc.). Jij kunt dit allemaal lezen in tweets van de clubs die spelen.

Aris speelde haar laatste wedstrijd op 16 september, een week geleden dus. Er werd toen gespeeld in en tegen Paderborn (Duitsland). De Friezen verloren met 75 - 71.

Leiden kwam gisteren (23 september) nog in actie. Zij speelden tegen Apollo. Er werd een 96 - 79 zege geboekt.

Hoewel ploegen verschillen, en je doelsaldo niet 1 op 1 kunt overnemen zegt het denk ik wel iets als ploeg A tegen ploeg C een overwinning boekt met bijvoorbeeld 30 punten verschil, terwijl ploeg B met 15 punten verschil wint van ploeg C. Of wanneer ploeg C zelfs met 8 punten verschil wint van ploeg B.

Update: ik ga zo opweg naar de kwalificatiewedstrijd (voor deelname aan het Champions League toernooi) Donar vs Bakken Bears, nu toch even tussenstanden van de wedstrijd Aris vs Leiden.

Kwartstanden:
  1. 11 - 21 Marijn Ververs 7 punten
  2. 34 - 32 (23 - 11)
  3. 52 - 42 (18 - 10) 
  4. 59 - 67 (7 - 25) 
Over het spel kan ik niets zeggen (heb de wedstrijd niet gezien). Wat betreft het scoreverloop: grote verschillen in het 1e, 2e & 4e kwart. Hoe komt dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten