Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 29 september 2017

Donar vs Estudiantes [VERSLAG]

Remise is nu een redelijke teleurstelling

Voor alle duidelijkheid: ik ben niet teleurgesteld in het spel van "mijn" ploeg! Het is alleen jammer dat het goede spel geen overwinning heeft opgeleverd. Spijtig ook dat de hal lang niet vol zat.

Het resultaat van deze eerste wedstrijd in de derde kwalificatieronde is wel beter dan de resultaten in thuiswedstrijden in de voorgaande twee rondes: 75 - 77 respectievelijk 78 - 80.

Kwartstanden:
  1. 18 - 16 
  2. 41 - 40 (23 - 24) 
  3. 61 - 57 (20 - 17) 
  4. 76 - 76 (15 - 19) 
In mijn ogen waren Thomas Koenis (man van de wedstrijd een double - double van 16 punten en 14 rebounds) en Evan Bruinsma (topscorer met 17 punten + 4 steals (hij is een klasbak, een goede opvolger van Chase Fieler)) vanavond de beste spelers van Donar. Brandyn Curry (ondanks 5 assists) en Drago Pasalic (desalniettemin 6 rebounds)  vond ik opnieuw (was de voorgaande thuiswedstrijd ook het geval) ongelukkig met hun acties. Zij zaten niet lekker in de wedstrijd.

De speler die vanavond zeker ongelukkig was, is Arvin Slagter. De wedstrijd eindigde voor hem met een domper: hij raakte (ogenschijnlijk) vrij ernstig geblesseerd. Ik verwacht niet dat hij a.s. maandag zal kunnen spelen. Hopelijk is hij spoedig hersteld! 

Donar pakte diverse keren een voorsprong. Zoals in het derde kwart bij een stand van 56 - 48. Maar ... het leidde dus niet tot winst. Jammer! Ik hoop echter op winst van de wedstrijd in Madrid. Forza Donar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten