Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 25 september 2017

Celeritas / Groene Uilen vrouwen A

Deze ploeg komt uit in de vrouwen promotie divisie. De selectie is tot stand gekomen door speelsters van Celeritas (vorig seizoen 2e divisie) en Groene Uilen (vorig seizoen promotie divisie) in een ploeg bij elkaar te plaatsen.

Hoe dat gegaan is weet ik niet. Of de wijze waarop dit is gegaan nog gevolgen heeft gehad weet ik evenmin.

Een bron (die de 1e wedstrijd wél heeft gezien) informeerde mij dat er 3 speelsters (die hij had verwacht) niet speelden: Demi Tissingh (voor een stage naar het buitenland), Lisa Pheifer (blessure?) en Liesbeth Visser (overgestapt naar Scylla).

Of Floor Schuring alleen tegen Cangeroes niet speelde óf dat zij geen speelster meer is van het A-team is mij nog niet bekend.

De uitslagen van de tot nu toe gespeelde wedstrijden:

  • 16 september Celeritas/Groene Uilen vs Grasshoppers 38 - 64 
  • 24 september Cangeroes vs Celeritas/Groene Uilen 74 - 51 
De ploeg staat nu 12e (van 12 ploegen). Op 30 september speelt de ploeg om 18:00 uur in het Willem-Alexander sportcentrum. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten