Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 26 september 2017

En door! (Bakken Bears vs Donar [VERSLAG])

Nou, ik heb lang niet alles gezien. Heb alleen de laatste 7 minuten van de wedstrijd gezien. Als de rest van de wedstrijd ook zo verliep én van hetzelfde niveau was, dan heb ik niets gemist.

Laat ik mij beperken tot Donar: verdedigend had het mijns inziens véél scherper gemoeten. Aanvallend was het slordig gecombineerd met een tekort aan gogme. Wij kozen niet de juiste opties waardoor wij het onszelf onnodig moeilijk maakten.

Wij hadden de wedstrijd al eerder onder controle kunnen (moeten) krijgen. Omdat wij dit verzuimden bleef het tot een halve minuut voor het einde van de wedstrijd nog spannend.

Bij een 83 - 91 overwinning (en dus meer dan 3 punten verschil) maalt niemand om het zwakke spel.

Dat de Bakken Bears ook niet goed speelden ontken ik niet. Maar ik heb aan die constatering geen boodschap. Wij (Donar) hebben het benodigde resultaat geboekt.

Vrijdag 29 september is de 1e wedstrijd van de 3e kwalificatieronde. Wij spelen dan in het Kalverdijkje (Leeuwarden) tegen Estudiantes (Madrid, Spanje). Aanvang 20:00 uur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten