Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 25 september 2014

Roeland Schaftenaar deel 2

Hij heeft op dit moment bij geen enkele club een contract. Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor een club. De club die hem verhuurde wilde hem niet houden (en dus ook niet verhuren). De club die hem huurde kan/wil hem niet contracteren ("kopen").

Een speler die de afgelopen zomer in de nationale ploeg van Nederland speelde. Die belangrijk was. Hij was een van de dragende spelers van de ploeg die voor Nederland, voor het eerst sinds 25 jaar, een kwalificatie voor het Europees kampioenschap 2015 behaalde.

Sowieso denk ik dat hij een aanwinst zou zijn voor "mijn" Donar. Maar zeker gezien de blessures van Craig Osaikhwuwuomwan en Thomas Koenis. De laatste heeft een gebroken neus. Het is roeien met de riemen die je hebt (Bekkering en Veenstra, want verder heeft de ploeg geen geschikte speler voor een inside-positie!).

Hoe snel Schaftenaar speelgerechtigd zou zijn als de club hem zou contracteren? Ik vermoed bij aankomst in Nederland aangezien hij een Nederlander is. De club zal een nieuwe speler waarschijnlijk eerst medisch willen keuren alvorens hem te laten trainen of een wedstrijd te laten spelen.

De kans is waarschijnlijk erg klein maar ik blijf hoop houden. Alsjeblieft, contracteer Roeland Schaftenaar. Met het oog op de voorbereiding op het EK lijkt me dat ook goed. Koenis en Schaftenaar als inside-duo. Spelers die elkaar goed leren kennen dit seizoen? Zou heel mooi zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten