Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 29 juni 2015

Grote 3

Het kan minstens twee dingen betekenen:
1) drie topspelers in je ploeg (zoals men ooit sprak over Garnett, Pierce & Allen van de Boston Celtics, en later Wade, James en Bosh van de Miami Heat, of recent Irving, James en Love van de Cleveland Cavaliers)
2) een lange small-forward (langer dan 205cm)


Ik acht de kans redelijk dat voor Donar beide mogelijkheden gerealiseerd worden.


1) Leon Williams, Sean Cunningham, Ross Bekkering en Thomas Koenis (misschien ook Dexter Hope, Stefan Mladenovic, Yannick Franke) dan heb je gewoon een sterke ploeg. Wat in mijn beleving meer waard is dan een 'big three'!
2) Een forward die langer is dan 205cm. Wie dat mogelijk zal zijn, en wie misschien juist niet? Dat zeg ik niet.


Een grote small-forward is denk ik afhankelijk van welke spelers de club aantrekt voor de positie van small-forward.


Zou het prettig vinden als het front court (small-forward, power-forward en center) bestaat uit drie spelers die allen langer zijn dan 205cm. Liefst zelfs 2 spelers die langer zijn dan 210cm.


Als de ploeg de Nederlanders contracteert die ik verwacht, dan blijft er ruimte over voor 2 buitenlanders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten