Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 8 april 2018

:)

Vandaag is een stukje tekst van mijn site als citaat gebruikt.

Dat in een tekst over sportiviteit en afgunst.

Voor alle duidelijkheid: welke sportvrouw/sportploeg/sportman er ook wint, zij/hij verdient dat. Ik heb daar dan ook alle respect voor.

Dat is echter iets anders dan het een ander gunnen. Voor diverse sporters en sporters heb ik nu eenmaal geen sympathie (en dan druk ik mij vriendelijk uit). Personen die beweren dat niet te hebben zijn voor mij zeer ongeloofwaardig en daarmee uiterst onbetrouwbaar.

Het walgelijke gedrag van Den Bosch én Leiden (niet alleen hun fans) hebben er toe geleid dat ik in de afgelopen jaren een haat jegens deze clubs heb ontwikkeld. Zo heftig dat ik graag zou zien dat deze clubs voor eeuwig verdwijnen uit het Nederlandse basketball.

Of dat lovenswaardig is? Vast niet, maar dit boeit mij niet. Ik heb een mening en die hoef ik niet aan te passen.

Dat er, als het aan mij ligt, weinig clubs overblijven? Ja, en? Het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten