Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 20 april 2018

Lachwekkende verdediging

Vandaag is bekend geworden wie de beste verdediger is van de DBL én welke spelers zijn verkozen in het vijftal beste verdedigers: 2 guards, 2 forwards & 1 center.

Sean Cunningham, beste verdediger.
All-defense-team.

Cunningham is ook mijn keuze als beste verdediger.

Kherrazi (2), Wessels (3) en Curry (4) staan bij mij niet in de top 3.

Ze staan bij mij niet in het all-defense team. Voor Love geldt hetzelfde.

Dat Norville Carey, Franko House, Worthy de Jong, Sherron Dorsey-Walker én Akeel Eduardo allen worden gezien als betere verdedigers dan Thomas Koenis is bespottelijk!

Voor alle duidelijkheid dit is mijn lijstje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten