Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 21 april 2016

At your service!

Thank you, Q!

Quincy Treffers heeft vandaag bekend gemaakt dat hij zijn basketballcarrière (tijdelijk) heeft beëindigd. Hij heeft een andere baan gevonden.

Zijn vorige werkgevers zullen hem dankbaar zijn voor zijn bijdrage. Voor het Nederlandse basketball is het jammer dat, ondanks de vrij beperkte hoeveelheid speelminuten, een speler als Treffers wegvalt.

Het is wéér een bevestiging van het feit dat basketball in Nederland niet meer is dan tijdverdrijf voor een paar gekken. Met die gekken doel ik op spelers, coaches en supporters. Waarvan ik er zelf 1 ben.

Ik ben dan ook van mening dat Quincy een heel verstandige beslissing heeft genomen! Een beetje spijtig vind ik het wel want ik had hem in het seizoen 2016/2017 graag welkom geheten als speler van Donar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten