Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 4 juli 2016

Al Horford is een Celtic

Al Horford heeft een contract met de Boston Celtics getekend. Goed nieuws! Hopelijk volgen er meer toppers (én goede back-ups!).

In een artikel wordt gezegd dat Avery Bradley, Jae Crowder en Kelly Olynyk zullen profiteren van de komst van Horford. Zelf hoop ik dat Kelly Olynyk wordt geruild tegen Tristan Thompson.

De Celtics hebben een goede verdedigende center nodig als back-up van Horford. Amir Johnson kan verdedigen maar vind ik meer een power-forward. Sullinger en Olynyk zijn slechte verdedigers.

Ik zie Olynyk en Sullinger als offensieve power-forwards maar dan van matig niveau. Helaas zal het niet meevallen om spelers alls Dirk Nowitzki te contracteren.

Hopelijk gaat Kevin Durant naar de Celtics. Dan hebben wij in ieder geval een goede, grote small-forward. Aanvallend gezien. Durant is geen verdediger.

Ik hoop wél dat de club niet al te veel geld uitgeeft. Het zou namelijk erg fijn zijn als we volgend jaar Russell Westbrook naar Boston kunnen halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten