Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 30 juli 2016

Den Bosch verder met De Vries?

In een overzicht is nu ook Pim de Vries toegevoegd aan de selectie van de club die Den Bosch moet gaan vertegenwoordigen in de DBL.

Zelf vermoed ik dat De Vries een van de betere spelers van de selectie zal zijn. En daarmee bedoel ik niet dat de 21-jarige guard/forward zo een goede speler is maar dat de Bossche ploeg weinig kwaliteit zal bevatten.

Spelers als Akerboom, Aarts, Wessels én De Pagter verwacht ik geen van allen terug in de nieuwe ploeg. Reden? Te duur! En misschien ook wel trots (niet willen vechten om geen laatste te worden). Als je altijd hebt gespeeld om een prijs dan wil je in ploegen van dergelijk niveau blijven spelen.

Mooie woorden van de voorzitter (competitieve ploeg) maar ik denk dat het slechts voor de bühne is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten