Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 3 juni 2016

Combinatie

Kortgeleden vond ik een afbeelding met de vraag "Wanneer je de kwaliteiten van twee spelers samenvoegt, welk tweetal levert dan de beste speler op?"

Ik kan de afbeelding niet terugvinden, en weet dan ook niet meer wat alle duo's waren. In mijn geheugen:

  1. Michael Jordan & LeBron James 
  2. Larry Bird & Earvin 'Magic' Johnson 
  3. Kobe Bryant & Shaq O'Neal 
  4. Stephen Curry & Klay Thompson 
  5. Kevin Durant & Russell Westbrook 
Wat te denken van een mix tussen LeBron James & Steph Curry? 

James is fysiek sterk, atletisch, de point-forward 2.0.16. Daar waar Scottie Pippen de point-forward versie 1.9.92 was. (Vergelijk met de Terminators die beter werden.) Een speler die op meerdere posities inzetbaar is. Alleen de center-positie lijkt me niet voor hem weggelegd.

Curry is de behendige dribbelaar, de schutter. 

Beiden staan dit seizoen voor het 2e jaar op rij tegenover elkaar in de NBA-finale. Vorig seizoen wonnen de Warriors van Curry. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten