Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 14 juni 2016

Hoogvliet Sammy, Hoogvliet?

Ik las vandaag het gerucht dat Sam Jones de nieuwe coach zou zijn van b.s. Leiden. Net weg bij én uit Den Bosch zou hij volgens geruchten met ingang van het seizoen 2016/2017 de coach zijn van Leiden.

Maar nee ... de nieuwe coach van Leiden is Paul Vervaeck. Na Eddy Casteels opnieuw een Belg. Er wordt al gevraagd of er geen Nederlandse coaches zijn die geschikt worden geacht om coach te worden van b.s. Leiden. Eerder werd de naam Hakim Salem genoemd. Zou best kunnen. Ik dacht zelf aan Ferry Steenmetz.

Nu acht ik het mogelijk dat Jones de nieuwe coach wordt van Rotterdam. Áls Armand Salomon daar tenminste stopt als coach.

Welke spelers graag willen spelen onder Vervaeck durf ik niet te zeggen. Misschien Dreesen die afgelopen seizoen voor Weert speelde? (Al dacht ik dat die al ergens een contract getekend heeft in België.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten