Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 9 juni 2016

Naar Duitsland?

Lees dit artikel en je begrijpt misschien mijn gedachte waar ik al tijden mee rondloop en die ik ook al eens deelde.

Donar in een regionale competitie met Duitse ploegen: Bremerhaven, Hamburg, Oberhausen, Oldenburg.

Voor de Duitsers misschien een extraatjes, voor Donar (ook al zouden zij dat misschien naast een DBL met 7 (en wellicht in de komende jaren nog minder) clubs doen), juist het belangrijkste.

Als Landstede (Zwolle) ook tot de Nederlandse top blijft behoren dan is dat sportief gezien voor hen ook aantrekkelijk. Aris (Leeuwarden) past er geografisch gezien bij, maar financieel en sportief gezien helaas (nog) niet.

Leiden naar België? Afhankelijk van hoe goed de ploeg is. Budget ken ik niet. Op dit moment nog weinig duidelijkheid uit Leiden. Maar de vakantie is amper begonnen. (Of zal Leiden in een zelfde situatie belanden als Den Bosch?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten