Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 7 juni 2016

Wie volgt?

Jason Dourisseau & Bas Veenstra waren al vastgelegd voor het seizoen 2016/2017. Zij hebben beiden een doorlopend contract.

De eerste speler die een nieuw contract heeft getekend is Chase Fieler. Hij verlengde zijn contract met 1 seizoen.

Welke speler zal de volgende zijn? En is dat ook een verlenging of een nieuw contract? Al dan niet voor een speler die terugkeert bij Donar?

In dit interview met Erik Braal, van de website van Eric Boorsma, de wens om Ross Bekkering te behouden. Een wens die ik deel met de coach en eventuele andere mensen van de club.

De naam Jeter wordt niet genoemd maar ik verwacht dat ook hij hoog op het verlanglijstje staat. Men wil de kern behouden. Ik denk dan aan Jeter, Dourisseau, Fieler, Bekkering en Cunningham.

(Ex-)internationals Leon Williams, Stefan Mladenovic, Thomas Koenis en Jessey Voorn zie ik ook graag naar de club (terug)komen!

Verder buitenlanders als DeJuan Wright en Bill Clark.

Tegen Maarten Bouwknecht & Valentijn Lietmeijer zeg ik ook geen nee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten