Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 16 juni 2016

Cool J comes back

Zijn uitspraak "done deal" op social media deed het al vermoeden. Het is inmiddels bevestigd. Lance (Lamar) Jeter keert na de zomer terug bij Donar.

De Generaal, zoals zijn bijnaam luidt, zal ook in het nieuwe seizoen de 'floorleader' zijn.

De point-guard zorgde afgelopen seizoen voor de ommekeer. Van kwakkelende ploeg naar kampioen. Weliswaar ging het al voor zijn komst beter draaien maar de echte opleving kwam in mijn ogen toch echt na de komst van 'Sweet Jete'.

Jeter is na Fieler de tweede speler die zijn contract heeft verlengd. Ik neem aan dat ook het nieuwe contract van Jeter voor 1 seizoen geldt.

Donar meldt op haar site nog in gesprek te zijn met andere spelers. (Ross Bekkering, Sean Cunningham?)

Ik hoop dat ook Bekkering en Cunningham blijven. En dat Maarten Bouwknecht, Bill Clark, Thomas Koenis (doorlopend contract bij Leiden), Valentijn Lietmeijer, Stefan Mladenovic, Jessey Voorn en DeJuan Wright terugkeren bij Donar. Leon Williams zie ik ook graag naar Donar komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten